31 C
Kuala Lumpur
Saturday, May 18, 2024

Operasi talian COVID-19 CPRC Kebangsaan ditamatkan

Talian berkenaan telah ditamatkan pada 1 Julai lalu

Mesti Baca

Sharieza Ismail
Sharieza Ismail
Wartawan Edisi 9

OPERASI talian COVID-19 Pusat Kesiapsiagaan dan Tindak Cepat Krisis (CPRC) Kebangsaan telah ditamatkan muali 1 Julai lalu.

Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dalam satu hantaran di laman Facebook rasminya, memaklumkan talian yang terlibat ialah Talian Hotline CPRC dan Talian Bantuan Pusat Penilaian COVID -19 (CAC) Maya.

“Berikutan penamatan talian tersebut, sekiranya mempunyai pertanyaan lanjut berkenaan COVID-19, orang ramai boleh menghantar e-mel ke [email protected].

Advertisements

“Untuk pertanyaan berkenaan MySejahtera, sila gunakan ‘Interactive Helpdesk’ dalam aplikasi MySejahtera,” menurut hantaran itu.

Susulan penularan wabak COVID-19 sebelum ini, KKM pada Mac 2020 mengumumkan talian hotline CPRC beroperasi 24 jam bagi membolehkan orang ramai mendapatkan sebarang pertanyaan berkaitan COVID-19.

Waktu operasi saluran berkenaan kemudian ditukar kepada jam 8 pagi hingga 5 petang setiap hari pada November 2020. – Edisi 9

Advertisements

Terkini

Sindiket seludup PATI Bangladesh tumpas, lapan ditahan

JABATAN Imgresen Malaysia (JIM) berjaya menumpaskan satu sindiket penyeludupan manusia dan menahan lapan pendatang asing tanpa izin (PATI) dan...

Lagi Artikel Berkaitan